Întrebare Îmbrăcămintei tăi sunt noi?
RăspunsulMAGAZINUL nostru de Îmbrăcăminte vinde doar articole 100% noi și autentice. Toate produsele noastre sunt 100% autentice, garantate.
Întrebare Cum știu dacă articolele sunt autentice?
RăspunsulToate marfurile Îmbrăcăminte sunt 100% autentice, garantate. Echipa noastră de experți trece fiecare articol printr-un sistem de verificare în 10 puncte pentru a asigura legitimitatea acestuia.
Întrebare Cum determinați prețurile produselor dvs.?
RăspunsulÎmbrăcămintei noștri sunt toți autorizați de fabrica UNIQLO. Avem prețuri foarte mici de vânzare, 100% autentice. Este cu siguranță UNIQLO-ul pe care îl cauți.
Întrebare Livrați internațional?
RăspunsulLivrăm Îmbrăcăminte în majoritatea țărilor din întreaga lume. Dacă nu vedeți țara dvs. listată, din păcate nu oferim livrare în acest moment.
Întrebare Sunt responsabil pentru taxe și taxe dacă cumpăr din străinătate?
RăspunsulToate taxele și taxele internaționale sunt responsabilitatea noastră.
Întrebare Când va fi expediată comanda mea?
RăspunsulComenzile pot dura până la 5 zile pentru sosiri interne din SUA și 6~9 zile pentru sosiri internaționale. Este posibil să fie necesar timp suplimentar în perioadele promoționale și sărbători. Livrăm comenzi de luni până sâmbătă, cu excepția următoarelor sărbători din S.U.A.:
– Paști
– Zi memoriala
– Ziua Independenței
– Ziua Muncii
– Ziua Recunoștinței
– Ajunul Crăciunului
– Ziua de Craciun
– Revelion
– Ziua de Anul Nou
Întrebare Cât durează diferitele opțiuni de expediere?
RăspunsulComenzile pot dura până la 5 zile pentru sosiri interne din SUA și 6~9 zile pentru sosiri internaționale.

Timpul de procesare vamal va varia de la o țară la alta.

Întrebare Cum îmi pot urmări comanda?
RăspunsulOdată ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail care include un număr de urmărire pentru expediere. De asemenea, puteți introduce aici numărul ID-ului comenzii din e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă ați creat un cont, puteți accesa Contul meu și selectați Comenzile mele pentru a vedea comenzile curente.

Cum îmi pot urmări comanda?

Întrebare Îmi pot schimba comanda?
RăspunsulVă rog contactaţi-ne, dacă pantofii au fost deja expediați, nu-i putem schimba.
Întrebare Cum îmi returnez achiziția?
RăspunsulPolitica noastră de returnare este următoarea:

– Cererile de retur trebuie depuse în termen de 30 de zile de la livrarea articolului.

– Clienții sunt responsabili pentru transportul retur. Pentru protecția dvs., vă sugerăm să utilizați un operator care oferă informații de urmărire.

– Articolele trebuie să fie nepurtate și în starea originală primite. De asemenea, cutia trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primită. Cutiile de pantofi nu trebuie folosite ca cutie de ambalare.

– Comenzile finale de vânzare nu sunt eligibile pentru returnare. Vânzarea finală include articole achiziționate în timpul unei perioade promoționale; comenzi internationale; și Articole achiziționate de la locația noastră de vânzare cu amănuntul.

Întrebare Spune că comanda mea a fost livrată, dar nu am primit-o. Ce ar trebuii să fac?
RăspunsulVă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de relații cu clienții(Contactaţi-ne)cu subiectul „Comanda lipsă”. Vom colabora cu furnizorul de transport pentru a vă găsi pachetul. Dacă nu reușim să găsim pachetul, vom deschide o reclamație pentru a investiga problema. Vă rugăm să acordați 3-4 săptămâni pentru ca o reclamație să fie finalizată. Vă vom contacta imediat ce vom avea o actualizare cu privire la starea pachetului dvs.